Komunikaty

Zarządzenie nr 7/2021 Dyrektora Miejskiego domu Kultury w Oleśnie z dnia 19.08.2021r. w sprawie wprowadzenia nowego regulaminu wynajmu sal w MDK

Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 7/2021

Dyrektora MDK w Oleśnie

 

 

 

REGULAMIN WYNAJMU SAL 

w Miejskim Domu Kultury w Oleśnie 

 

§ 1 Definicje

 

  1. Wynajmujący – Miejski Dom Kultury w Oleśnie, zwany dalej MDK.
  2. Najemca – osoba fizyczna lub podmiot prawny, który dokonuje rezerwacji sali i odpowiada za organizację Wydarzenia.
  3. Wydarzenie – impreza organizowana przez Najemcę. 
  4. Umowa najmu – umowa cywilno-prawna zawarta między MDK i Najemcą, której przedmiotem jest najem powierzchni na potrzeby Wydarzenia. 

 

§ 2 Regulamin 

 

  1. Rezerwacji należy dokonać co najmniej na 7 dni przed terminem wynajmu. 
  2. Wstępnej rezerwacji można dokonać w sekretariacie MDK, telefoniczne lub za pomocą poczty elektronicznej, pod adresem: biuro@mdkolesno.pl 
  3. Za ostateczną rezerwację wynajmu przestrzeni przyjmuje się moment zawarcia umowy najmu, która określa zakres oraz wartość usługi. 
  4. Cennik wynajmu sal w MDK zamieszczony jest na stronie internetowej w zakładce BIP. 
  5. Czas dostępu do sali określa zawarta umowa cywilno-prawna. W przypadku konieczności przedłużenia wynajmu sali, po uzyskaniu zgody MDK za każdą dodatkowo rozpoczętą godzinę wynajmu doliczona zostanie opłata wg cennika.
  6. Maksymalna liczba osób w poszczególnych salach:
  • sala kameralna - 100 osób,
  • sala widowiskowa - 350 osób,
  • sala kominkowa - 50 osób
  • pracownie młodzieżowe - 10 osób
  1. Na pisemny wniosek zainteresowanego istnieje możliwość odstąpienia od pobierania opłaty za wynajem pomieszczeń. Dotyczy to w szczególności podmiotów działających na rzecz dobra publicznego.
  2. Za wszelkie przedmioty pozostawione w sali odpowiada Najemca.
  3. Po zakończeniu wynajmu Najemca zobowiązany jest przekazać salę w stanie niepogorszonym.
  4. Najemca zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy wszelkich uszkodzeń powstałych w okresie wynajmu sali.

§ 3 Obowiązki Najemcy

 

Najemca oraz osoby przebywające w MDK zobowiązani są do:

  1. dbania o czystość pomieszczeń udostępnionych im przez Wynajmującego,
  2. pozostawienia sali po Wydarzeniu w takim stanie, w jakim została przekazana,
  3. zapewnienie dozoru przedmiotów pozostawionych w szatni,
  4. przestrzegania przepisów prawa. 

 

§ 4 Przepisy końcowe

 

  1. Najemca zobowiązany jest do stosowania obowiązujących przepisów i przestrzegania niniejszego Regulaminu. 
  2. Najemca nieprzestrzegający warunków Regulaminu ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody poniesione przez MDK oraz osoby trzecie.
  3. Na skutek okoliczności siły wyższej, zdarzeń losowych lub  innych okoliczności niezależnych od woli którejkolwiek ze stron MDK zastrzega sobie prawo do odwołania, skrócenia lub odłożenia wynajmu sali.
  4. W przypadku odwołania wynajmu sali Najemcy przysługuje zwrot poniesionych kosztów bez odsetek.
  5. MDK zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do obowiązującego regulaminu. Wszystkie zmiany są wprowadzane na bieżąco do treści Regulaminu i publikowane na stronie www.mdkolesno.pl zakładce BIP.
  6. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez Sąd właściwy dla MDK.
  7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 23.08.2021 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 19.08.2021r.
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marek Kudra
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 sierpnia 2021 15:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Kudra
Ilość wyświetleń: 296
25 sierpnia 2021 18:45 (Marek Kudra) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
25 sierpnia 2021 18:45 (Marek Kudra) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
25 sierpnia 2021 18:44 (Marek Kudra) - Dodanie załącznika [zarzadzenie721.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)